OPGELOST: Storing koeling Ebbe & Vloed, t' Getij - Oude Tonge

UPDATE: de storing is op 24/06 verholpen

---

Op dit moment is er een storing aan de koelinstallatie waardoor er geen koeling geleverd wordt. 

Je hoeft geen contact met ons op te nemen om de storing te melden. 

Wij vinden het erg vervelend en doen er alles aan om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Momenteel is er een monteur onderweg. Wij houden je op de hoogte van de voortgang van deze storing. 


Heb je vragen?

Dan kan je deze het beste stellen via klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.
Je kan de voortgang van de storing ook bekijken via onze website. 

Excuses voor het eventuele ongemak.

Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt deze website gebruik van Cookies. Door op "Akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.