Aan- en afmelden

 

Mocht je gaan verhuizen naar een woning waar Duurzaam Opgewekt energie levert, moet je je aanmelden bij Duurzaam Opgewekt als klant. Jouw woning is namelijk aangesloten op een collectief energiesysteem voor warmte en koude. Dat betekent dat je niet kunt kiezen wie je energieleverancier is, maar wel dat je meteen gebruikt maakt van 100% duurzame energie. Ga naar mijn.duurzaamopgewekt.nl, kies jouw wijk en meld je aan. 

Je kan ook een e-mail sturen naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl om een aanmeldlink aan te vragen. 

Wanneer je gaat verhuizen, moet je je afmelden bij ons. Dit kan via het klantportaal op mijn.duurzaamopgewekt.nl

Om je verhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij je ook om de nieuwe bewoners erop te attenderen dat zij zich bij Duurzaam Opgewekt moeten aanmelden via mijn.duurzaamopgewekt.nl.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0344 - 750 270 of stuur een bericht naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl

Jouw wijk of appartementencomplex is aangesloten op een collectief energiesysteem voor warmte en koude. Dat betekent dat je niet kunt kiezen wie jouw energieleverancier is, maar wel dat je meteen gebruikt maakt van 100% duurzame energie. 

Het positieve verschil? Duurzaam Opgewekt zorgt ervoor dat jouw woning aangenaam is, zonder schadelijk te zijn voor het klimaat. Onze energie is namelijk vrij van fossiele energie en vrij van afhankelijkheid. Zo draag je ook - zonder moeite - een steentje bij aan een betere wereld, terwijl je er warm bijzit. Dat voelt dubbel goed!

Lukt het niet om je aan te melden via mijn.duurzaamopgewekt.nl? Geen probleem! Onze klantenservice kan je verder helpen. Je kan ze op werkdagen bereiken tussen 08.00 en 16.30 uur via 0344 - 750 270. Of stuur een bericht naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl

We vergeten allemaal wel eens wat! Zeker als je gaat verhuizen. Ben je vergeten om je aan te melden voor onze energie? Geen nood, we sluiten je niet zomaar af. Je kan gewoon met terugwerkende kracht een contract afsluiten. Let erop dat je bij het aanmelden de datum van de sleuteloverdracht van jouw woning gebruikt. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0344 - 750 270 of stuur een bericht naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl

Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt deze website gebruik van Cookies. Door op "Akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.